loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 162 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های تیکه دار مرداد 93

سری جدید اس ام اس های تیکه دار مرداد 93

عاقبت به این نتیجه میرسیم که

حضورِ بعضی انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی معنا بوده که

جای خالی آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !

.

.

.

تو دروغگو نیستی ، من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه اما خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم بی اندازه یعنی چه !

.

.

.

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2 حالت بیشتر نداره :

یا میخوان جات باشن نمیتونن ، یا میخوان بات باشن نمیتونن !

.

.

.

رفیق ، پیراهنم را بزن بالا

کمرم را دیدی ؟ نترس چیزی نیست !

اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد ؟

“تو مواظب باش”

.

.

.

بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمی ذارم

راست گفت ، چون من عشقش نبودم

.

.

.

یه سری هم هستن

نه تنها آدم با اونا ما نمیشه

بلکه از من بودنم میفته !

.

.

.

بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که

براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فحش میدی تا اون !

.

.

.

اس تیکه دار

کاش میشد آدمارو مثل اسکناس جلو نور گرفت

و واقعی هاشو تشخیص داد !

.

.

.

سرت گرم است ، مزاحمت نمى شوم

اما بدان حرارت سرگرمى هایت مرا مى سوزاند !

.

.

.

دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم

گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !

.

.

.

اس ام اس تیکه دار

.

.

.

سیاه لشکری بودم در عشق تو

و فک می کردم بازیگر نقش اولم ؛ افسوس …

.

.

.

اونی که واسه تو ادعا میکنه

واسه با ما بودن دعا میکنه ، بـــــله !

.

.

.

میگفت پات وایمیستم ؛ حرفم حرفه ، ولی رفت

راست می گفت حرفش فقط حرف بود …

.

.

.

اس ام اس سنگین

کاش به جای دلم

دستم را میشکستی که نمک نداشت !

.

.

.

روی برگ نوشتم دوست دارم ولی تو مثل بز اونا خوردی

.

.

.

لیاقت خیلی مهمه

ولی گاهی ما با احساساتمون لیاقتهای دیگران رو نادیده میگیریم

و اجازه میدیم خودشونو بیشتر از اونی که هستن حس کنن !

.

.

.

اس ام اس طعنه دار

یادت باشه موندنی با لگدم می مونه

و رفتنی با التماسم نمی مونه !

.

.

.

بعضی ها رو باید مثل آشغال دور انداخت

ولی انقدر معرفت داریم که اونارو می بوسیم و کنار میذاریم !

.

.

.

ﺁﺭﻩ ، ﻣﻦ ﺳﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ

ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ توی ﻓﺮﺩﺍﯼ ﻣﻦ نیستن !

.

.

.

نه عزیز من

آنهایی که عاشقت شده اند اعصابم را خرد نمی کنند

اعتماد به نفسم را بالا می برند !

.

.

.

برای بعضی آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !

سرد که باشی دوسِت دارن …

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت

صداقت ؛ مهربانی ؛ زیاد به “تو” توجه داشتن و خیلی حماقت های دیگر …

این روزها هرچه خائن تر باشی ، دوست داشتنی تری !

.

.

.

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯿﺸﻦ

ﻓﻘﻂ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﺧﻮﺩ ﻭﺍﻗﻌﯿﺸﻮنو ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻥ !

.

.

.

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ

ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺎﻡ ﺑﺎﺯﺭگاﻧﯽ ﻭﺳﻄﺸﻢ ﻧﻤﯿﺸﯽ !

.

.

.

ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺸﻮﻧﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ، ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …

.

.

.

تا آخر عمر درگیرم خواهی بود

انکار نکن ؛ مقایسه تو را از پای در می آورد !

.

.

.

میگفت پات وایمیستم ؛ حرفم حرفه ، ولی رفت

راست می گفت حرفش فقط حرف بود …

.

.

.

دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد

چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !

.

.

.

اس ام اس تیکه دار

.

.

.

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !

.

.

.

هرچند بی حد تو رو میخواستم

اما باز تو در حد من نبودی !

.

.

.

یکی بهتر از من پیدا کرد

در حالی که به صد تا بهتر از اون گفتم : یکی دارم !

.

.

.

فکر کردم عاشقم شدی

بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد

.

.

.

تا آخر عمر درگیرم خواهی بود

انکار نکن مقایسه تو را از پای در می آورد !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 2,261
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,497
  • بازدید ماه : 6,475
  • بازدید سال : 44,458
  • بازدید کلی : 602,890
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: